Γενειάδα μελισσών, ουίσκι και ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του προστάτη

Η εταιρεία Jack Daniel’s ξεκίνησε μια πρωτότυπη διαφημιστική προώθηση του Jack Daniel’s Tennessee με Μέλι συμμετέχοντας στην κίνηση για την ευαισθητοποίηση του κοινού στον Καναδά σε σχέση με τον καρκίνο του προστάτη με το όνομα Movember.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου ομάδα προώθησης του Jack Daniel’s θα επισκέπτεται μπαρ σε όλη τη χώρα και θα προσφέρει δείγματα του ποτού. Οι θαμώνες θα μπορούν μέσω μιας εφαρμογής του iPad με το όνομα «Bee Beardify», προσθέσουν ένα μούσι από μέλισσες σε μια φωτογραφία τους πάνω στο πρότυπο εικόνας του Jack Daniel. Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει εφαρμογή που θα επιτρέπει στους μελισσο-γενειοφόρους άνδρες να μοιραστούν τις εικόνες τους μέσω Facebook και Twitter. Η εταιρεία θα δωρίσει και ένα ποσό των κερδών της στην κίνηση για την ευαισθητοποίηση σε σχέση με τον καρκίνο του προστάτη.

Αφήστε μια απάντηση